Fem periodisme: Anàlisi dels principals gèneres periodístics des del punt de vista radiofònic, televisiu i de les plataformes digitals; detecció d’estereotips i discriminacions en els programes periodístics; el fals periodisme i l’ètica en el periodisme; xous d’impacte o tele realitat.
Elaboració d’un producte periodístic: reportatge, crònica, espai televisiu, espais a Internet. En els dos casos, tenint en compte els objectius de desenvolupament sostenible, la perspectiva de gènere, l’ètica, respecte i ciutadania democràtica.
Fem cinema: Anàlisi del llenguatge cinematogràfic a través del visionat de curtmetratges i pel·lícules; de la comunicació de valors i ideologies; i de la forma i el fons. - Realització d’un producte cinematogràfic: des de la idea fins a la postproducció. Plataformes i formats.
Fem publicitat: Anàlisi dels anuncis publicitaris en diverses plataformes. Impacte publicitari. Publicitat encoberta. Estereotips, perspectiva de gènere i discriminacions. - Realització d’un anunci publicitari en un context real.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada