Propostes

Fem periodisme: Anàlisi dels principals gèneres periodístics des del punt de vista radiofònic, televisiu i de les plataformes digitals; detecció d’estereotips i discriminacions en els programes periodístics;  el fals periodisme i l’ètica en el periodisme; xous d’impacte o tele realitat.

Elaboració d’un producte periodístic: reportatge, crònica, espai televisiu, espais a Internet. En els dos casos, tenint en compte els objectius de desenvolupament sostenible, la perspectiva de gènere, l’ètica, respecte i ciutadania democràtica.

Fem cinema: Anàlisi del llenguatge cinematogràfic a través del visionat de curtmetratges i pel·lícules; de la comunicació de valors i ideologies; i de la forma i el fons. - Realització d’un producte cinematogràfic: des de la idea fins a la postproducció. Plataformes i formats. 

Fem publicitat: Anàlisi dels anuncis publicitaris en diverses plataformes. Impacte publicitari. Publicitat encoberta. Estereotips, perspectiva de gènere i discriminacions. - Realització d’un anunci publicitari en un context real.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Publicitat

  Recursos literaris en els espots L’èxit d’una frase publicitària podem trobar-lo en la facilitat per ser recordada pel receptor del missat...